News RSS



尋找心儀背囊:四大重點助你挑選日常與工作兼用的理想選擇

無論是在辦公室或放假外出,一個適合各種場合使用的背囊對於打工仔來說是必不可少的。然而,要如何選擇一款能夠滿足不同需求的背囊呢?本文將列出四個重點,幫助你挑選心儀的背囊,無論是日常生活還是工作,都能兼顧實用性和風格。讓我們一起來看看這四大關鍵要素吧! 容量與間隔:一個好的背囊應該具有足夠的口袋及間隔,讓你能夠有效地存放各種物品,例如筆記本電腦、文件、充電器、水瓶和其他生活用品,滿足你的日常所需。 功能性:一個日常與工作兼用的背囊應具備方便性及保護功能。NEO II NHT 利用ULTRA FIBER PU超纖皮物料結構穩定,有防水功能,能有效保護你的貴重物品,還有MagLock專利自動磁力鎖,取物更便利。 多樣化的場合適用性:背囊的款式非常重要。無論是在辦公室、健身房還是外出遊玩,一個簡潔且時尚的設計非常重要,可以配搭到不同造型,能用於不同場合中自信地使用。   舒適度和耐用性:確保背囊舒適且耐用十分重要,背帶應具有良好的填充和調節功能,以提供長時間的舒適度。同時,選擇由高品質材料製成的背囊,這樣就可以經受日常使用的考驗,並持久耐用。 趕快按照以上四大重點來挑選,尋找符合你需求的心儀背囊吧!立即點擊選購https://niid.hk/collections/neo/products/nii20  

繼續閱讀



點揀 EDC 背囊?四個重點助各位打工仔 work from everywhere!

隨着 work from home 嘅興起,喺香港嘅打工仔都預咗隨時隨地 online 工作。所以一個大容量,放得曬 laptop、銀包、手機等 working essential 嘅背囊絕對係打工仔 everyday carry (EDC) 嘅必備用品。今次 NIID 同大家 share 四個要點,等各位打工人隨時隨地 work from everywhere! 1.獨立 laptop area 如果直接放 laptop 入背囊,少少碰撞都可能會撞壞你部 laptop。 EDC 背囊會有獨立加厚嘅的 laptop area,全方位保護你部 laptop 免受碰撞。 2.特大容量 作為一個打工人,總會有一堆返工必備嘅 essiental gear 要帶返公司,例如 laptop,滑鼠等。足夠大嘅背囊可以俾你輕鬆攞到你返工必需品,隨時保持作戰狀態。 3.舒適嘅懸掛系統 同車一樣,一個好嘅懸掛先係一個好嘅背囊。舒服嘅懸掛可以幫到各位打工人避免肩頸痠痛等各種痛症。 4.Quick Access Design 一個好嘅 EDC 背囊一定有一個出色嘅 Quick Access Design,令你唔使左搵右搵你開工嘅裝備。有部分仲要係暗袋設計,唔使怕比人偷銀包。 香港乜都要快,食嘢要快,做嘢要快。想隨時隨地快手做曬手頭上嘅工作?可以喺 NIID 官方網頁搵到屬於你嘅 EDC 裝備,令你早日收工!

繼續閱讀